Chip Ganassi autója nyerte a 24 órás daytonai száguldást.
Az időmérő edzésen, aminek azért egy 24 órás versenyen nincs olyan nagy jelentősége a 01-es Ganassi autó bizonyult a leggyorsabbnak és így ők vághattak neki a versenynek a pole pozícióból. A legjobb köridejük 1:40.553 volt. A második helyről a 02-es Ganassi Racinges autó várhatta a rajtot egy 1:40.646-os köridővel. Így tehát az időmérő után teljes lehetett Chip Ganassi öröme. De hát, mint tudjuk a 24 órás versenyek nem az időmérőn dőlnek el.
Magyar idő szerint tegnap este 21:30 perckor az 57 fős mezőny nekivágott a 24 órás száguldásnak. Már a verseny elején gondba került a címvédő a 60-as Michael Shank Racinges autó, hiszen egy kis gond akadt a Ford Rileyval és ennek a problémának a kijavításával nyolc körös hátrányba kerültek. De ennek ellenére egészen a verseny végéig esélyük volt a győzelemre mindaddig ameddig a portugál Joao Barbosa ki nem tessékelte a pályáról, AJ Allmendingert. A versenyt a Ganassis autók uralták ám Chip Ganassinak még az éjszaka folyamán el kellett köszönnie a 02-es autótól. Innentől viszont teljes erővel koncentrálhatott a 01-es autójára. A reggeli órákban még egy kis köd is leszállt a pályára így kb. egy órát köröztek az autók a Pace Car mögött.
A verseny vége elég izgalmasra, fordulatosra sikeredett. A 01-es autónak többször volt balszerencséje a sárga zászlós etapokkal többek között a végén is. A verseny utolsó órájában Juan Pablo Montoya vezette a mezőnyt, amikor beküldték a Pace Cart. Ekkor az egész élmezőny a pitbe hajtott és Ganassi úr autója az első helyről szépen visszaesett a negyedik helyre. Montoya előtt volt Max Angelelli, AJ Allmendinger és Joao Barbosa. De ekkor történt a már említett affér Barbosa és Allmendinger között, aminek köszönhetően Montoya megelőzte a Michael Shank Racing versenyzőjét Joao Barbosa pedig büntetést kapott így a 01-es autó üldözőbe vehette az élen álló 10-es Wayne Taylor Racinges autót Max Angelellivel a volán mögött. Pár körön belül Montoya át is vette újra a vezetést és szép nagy előnyre tett szert. Aztán körülbelül öt perccel a verseny vége előtt Montoyát be kellett hívni a pitbe még egy kis üzemanyagért és ekkor úgy tűnt elveszítik az első helyet, de egy körrel később Angelelli is a pit felé vette az irányt és így minden visszaállt az eredeti helyzetbe.
Így tehát a Juan Pablo Montoya, Scott Pruett, Charlie Kimball, Memo Rojas összeállítású 01-es autó megnyerte a versenyt. Ez volt Scott Pruett ötödik daytonai sikere és ezzel utolérte az eddigi legtöbb győzelmet számláló Hurley Haywoodot így most már ketten vezetik az örökranglistát. Juan Pablo Montoya és Memo Rojas a harmadik még Charlie Kimball az első daytonai győzelmét aratta. A második helyen a Max Angelelli, Jordan Taylor, Ryan Hunter-Reay összeállítású hármas végzett. Még a harmadik a címvédő autó lett, AJ Allmendinger, Marcos Ambrose, Oswaldo Negri Jr., John Pew és Justin Wilson összeállításban.